Έλλη Κοκκίνου: "Οι φωτογραφίες με την καινούργια μου σχέση κυκλοφόρησαν γιατί εγώ έπαψα να κρύβομαι"

5

Στο καμαρίνι της στο “Teatro” υποδέχθηκε η Έλλη Κοκκίνου τη Δέσποινα Καμπούρη και την κάμερα της εκπομπής “Lifestyle” και έδωσε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη.


Με αφορμή το νέο της τραγούδι με τίτλο «Ερωτεύτηκα» που υπογράφει ο Φοίβος και σημειώνει ήδη μεγάλη επιτυχία, η Δέσποινα Καμπούρη ρώτησε την Έλλη αν είναι βιωματικό, και η απάντηση της τραγουδίστριας ήταν: «Ο Φοίβος το έγραψε! Επηρεάζεται βέβαια από τη ζωή των καλλιτεχνών που γράφει, αλλά δεν του είχα μιλήσει τότε γι’ αυτό το κεφάλαιο της ζωής μου». Όσον αφορά τα σχόλια του κόσμου για τις επιλογές της προσωπικής της ζωής, η τραγουδίστρια και μέλος της κριτικής επιτροπής του “Greek Idol” λέει: «Εγώ θα ζήσω τη δική μου ζωή. Η ζωή είναι μικρή και αν ζω με τα πρέπει των άλλων, δεν θα ζήσω ποτέ τη δική μου ζωή, αλλά των άλλων. Δεν μπορεί κάποιος τρίτος να μου καθορίσει την δική μου προσωπική ευτυχία».
Για τις φωτογραφίες με τον 22χρονο μπασκετμπολίστα του Παναθηναϊκού Γιώργο Μπόγρη, που είδαν το φως της δημοσιότητας πρόσφατα, η Έλλη Κοκκίνου δηλώνει:  «Οι φωτογραφίες με την καινούργια μου σχέση κυκλοφόρησαν γιατί εγώ έπαψα να κρύβομαι. Από τη στιγμή που σταμάτησα να φυλάγομαι και να κρύβομαι, είναι λογικό να μας τσακώσει ο φωτογραφικός φακός. Απ’ τη στιγμή που δεν κρύβομαι, δεν χρειάζεται ούτε να μιλάω γι’ αυτό, ούτε να το διαψεύδω, πράγμα που θα ήταν ηλίθιο από μέρους μου. Είναι σαν να σε ρωτάνε εσένα αν είσαι έγκυος, ενώ έχεις κοιλιά!»

Για την ιστορία του διαζυγίου της, η Έλλη λέει: «Το διαζύγιο είναι πολύ μεγάλη σφαλιάρα. Υπάρχουν στιγμές εντάσεων, αλλά είμαι πολύ καλά. Ο χρόνος θα τα γιατρέψει όλα. (…) Έχω φωτογράφους και κάμερες έξω από το σπίτι μου.  Με είδαν κάποια στιγμή στο τμήμα, που πήγα για να βγάλω καινούργια ταυτότητα γιατί μου κλέψανε  το πορτοφόλι, και όχι για το διαζύγιό μου. Να βγω και να απολογηθώ γιατί πήγα;»

Στην ίδια συνέντευξη, η Έλλη Κοκκίνου μίλησε και για το γιο της: «Ο γιος μου είναι το μεγαλύτερο και το καλύτερο ναρκωτικό για μένα. Είναι το νούμερο ένα στη ζωή μου. Συγκινημένη αναφέρει κάτι που της είπε ο μικρός Αλέξανδρος: «’Μαμά, να σου πω κάτι; Όταν μεγαλώσω, δεν θα έχω γιαγιά. Θα είμαστε μόνο οι δυο μας! Δεν έχω δει μεγάλο να έχει γιαγιά!’ Δεν είναι ούτε τριών χρόνων και το έχει συνειδητοποιήσει. Το παιδί αυτό αντιλαμβάνεται περισσότερα από όσα εγώ πιστεύω. Και εκεί βούρκωσα».

Πηγή: Yupi.gr

Δημοσίευση σχολίου

5Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. ΚΑΛΑ ΡΕ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ!!!!ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΑΝΑ ΜΕ ΠΑΙΔΙ !!!ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑ ΚΡΑΞΙΜΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΟΜΙΛΩΝ ΣΤΑΡ ΚΑΙ ΙΜΑΚΟ /

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 3.27 ποσο δικιο εχεις!!!!!!
    Την κοκκινου την συμπαθω,αλλα η αληθεια να λεγεται, η διαφορα ηλικιας που εχει ειναι γελοια.Ξερω γυναικες γυρω στα 40 που εχουν 22-23 ετων παιδια.Ειναι τυχερη που δεν την καννιβαλιζουν τα μεσημεριανα.Αλλες χωριζουν και της πολεμανε, λες και στην ελλαδα δεν χωριζει ο κοσμος.Οι δημοσιες σχεσεις σε αυτον τον χωρο επιβαλλονται και η ελλη ξερει καλα τι κανει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kala re ti sas peirazei an ta exei me enan 17 xronia mikrotero tis ??? Eleos pia oloi me ta taboo sas !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 17???ΤΙ ΛΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ????ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ 21 ΕΤΩΝ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 40-41.ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ.ΠΟΥ ΑΛΛΕΣ ΤΙΣ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ti lete re komplexoures! logariasmo tha sas dosei i ginaika gia to ti tha kanei sto krevati tis?? ante kitaxte tin kampoura sas kai meta miliste gia autin....kai opos exei pei kai ekeini: 'ama skeftomoun ti tha poun oi alloi tha ekana ti zoi ton allon kai oxi tin dikia m...' kai tora vouloste to!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !