Ticker

10/recent/ticker-posts

«Φράηντεϊζ», 29 Απριλίου 2011

Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη με υγεία, κέφι και χαρά. Μπρος ολοταχώς για την εβδομάδα των Upfronts. Ανακοινώθηκαν οι επίσημες ημερομηνίες παρουσιάσεων για κάθε δίκτυο και στο «Φράηντεϊζ» δίνουμε τα φώτα μας. Λαμπερό και με άρωμα «American Idol» ξεκίνησε το ολοκαίνουργιο τάλεντ-σόου του NBC. Για το «The Voice» ψάχνανε και τελικά οι δεήσεις εισακούστηκαν. Πρώτη δύναμη το NBC στο εμπορικό και …πανωλεθρία για το «Glee»! Όλο το παρασκήνιο. Από τα αλώνια στα σαλόνια: νέος διευθυντής προγράμματος για το The CW, ποιος είναι και ποια η σχέση του με το «Greys Anatomy» και φυσικά τα πέντε πιο εμπορικά προγράμματα στην Αμερική.

Ξεκινάμε? Άντε να δούμε…


Η εβδομάδα Upfronts ξεκινά και επισήμως την Δευτέρα 16 Μάιου 2011. Κατά το διάστημα αυτό όλα τα δίκτυα παρουσιάζουν το πρόγραμμα τους για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν με στόχο την επίτευξη σημαντικών οικονομικών συμφωνιών. Επισήμως οι διαφημιστικές μπορούν από εκείνη την ημέρα να κλείσουν διαφημιστικά πακέτα για τις πρεμιέρες των εκπομπών, αλλά και για ολόκληρη την σεζόν. Η εβδομάδα Upfronts λειτουργεί και ως ενημέρωση των τηλεθεατών. Πληροφορούνται ουσιαστικά τέσσερις μήνες νωρίτερα αν η αγαπημένη τους εκπομπή αλλάζει ώρα, συνεχίζει ή αν κόβεται. Για τους δημοσιογράφους και τηλεκριτικούς η εβδομάδα των Upfronts θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της χρονιάς, δεδομένου ότι αποσπούν αποκλειστικές δηλώσεις των διευθυντών προγράμματος, παραλαμβάνουν τον προγραμματισμό, οικονομικά στοιχεία και συναντούν ηθοποιούς και παρουσιαστές που παραβρίσκονται για να χαμογελάσουν και να δώσουν συνεντεύξεις. Η διαδικασία των Upfronts απλή και επαναλαμβανόμενη. Αρχικώς οι δημοσιογράφοι παραλαμβάνουν ειδικά έντυπα με χρήσιμες πληροφορίες για το πώς κλείνει –εμπορικά- η σεζόν για το δίκτυο, ακολουθεί ένα βίντεο παρουσίασης για τα όσα παίχτηκαν την τρέχουσα σεζόν. Στην συνέχεια οι δημοσιογράφοι έρχονται σε επαφή με τους διευθυντές προγράμματος στις γνωστές συνεντεύξεις τύπου, ενώ παράλληλα προβάλλονται τα πρώτα στοιχεία για τον νέο προγραμματισμό. Οι διευθυντές δέχονται ερωτήσεις και προβάλλουν τα πρώτα νέα trailer. Ταυτόχρονα μοιράζεται πλούσιο υλικό για το νέο τηλεοπτικά εμπόρευμα, ουσιαστικά από εκείνη την ώρα, το δίκτυο ανεβάζει το ίδιο υλικό στο internet και μέσω των επίσημων ιστοχώρων ανακοινώνει και στους τηλεθεατές του, τα όνειρα, τις σκέψεις και τους στόχους για την τηλεοπτική σεζόν. Καθ’ όλη την διάρκεια μελλοντικοί χορηγοί, διαφημιστικές και ανώνυμες εταιρίες μπορούν να κρατούν σημειώσεις και να κλείνουν … συμφωνίες. Αναλυτικά το πρόγραμμα έχει ως εξής. Την Δευτέρα 16 Μάιου στις εννιά το πρωί παρουσιάζει το NBC, στις τρεις το απόγευμα ακολουθεί το FOX. Την Τρίτη 17 Μάιου παρουσιάζει το ABC, ενώ την Τετάρτη ακολουθεί το CBS. Πρωινές ώρες της Πέμπτης 19 Μάιου σειρά έχει το The CW, ενώ το απόγευμα ακολουθεί το Univision. Στο TVNEA θα έχουν συγκεντρωτικά όλο το παρασκήνιο, φωτογραφίες, βίντεο και τον προγραμματισμό σε ένα ειδικό αφιέρωμα την Παρασκευή, 20 Μάιου 2011, ενώ αφιερώνουμε εκ νέου την στήλη του «Domenica» με παραλειπόμενα και τις απόψεις των αμερικανικών ΜΜΕ για τα σχέδια των δικτύων. 


Χαρές στο δίκτυο του NBC! Το νέο τάλεντ σόου ολλανδικής παραγωγής που ακούει στο όνομα «The Voice» και το οποίο παρουσιάσαμε και μέσα από το «Domenica» ξεκίνησε δυναμικά το αμερικανικό του ντεμπούτο. Το NBC οδηγήθηκε στην πρωτιά σημειώνοντας το καλύτερο ποσοστό πρεμιέρας από το 2009 (!). Συνολικά το δίωρο σόου παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 12 εκατομμύρια τηλεθεατές, ενώ στα τέσσερα μισάωρα η εκπομπή έκανε κοντά 13% στο εμπορικό κοινό. Ποσοστά που το δίκτυο δεν έχει συνηθίσει. Μεγάλος χαμένος από την δυναμική του NBC… η σειρά «Glee». Το FOX πόνταρε σε διπλό επεισόδιο, αλλά τελικά η ιστορία που είχε άξονα «Μείνε όπως είσαι και μην αλλάξεις για να αρέσεις στους άλλους» σημείωσε το χαμηλότερο ποσοστό του κύκλου. Η σειρά είχε να ανταγωνιστεί όχι μόνο το «The Voice», αλλά και το «Dancing with the Stars» στο ABC, αλλά και τον ολοκαίνουργιο κύκλο του ριάλιτι παχύσαρκων «The Biggest Loser» στο NBC.

Το «The Voice» πάντως, δείχνει να έκλεψε τις εντυπώσεις και έβαλε υψηλά τον πήχη, κυρίως για το πολυαναμενόμενο αμερικανικό «The X Factor» που ξεκινά στο FOX τον ερχόμενο φθινόπωρο. Με θέρμη υποδέχθηκαν τηλεοπτικές στήλες το νέο επιχείρημα, κάτι που επιβεβαίωσαν και τα νούμερα τηλεθέασης. Η κριτική επιτροπή … υπερπαραγωγή που αποτελείται από τον Cee Lo Green που έχει δύο βραβεία Grammy και δεκάδες παγκόσμιες επιτυχίες όπως λ.χ. με το Forget You που είναι γνωστό και ως Fuck You, τον Blake Shalton που κέρδισε μία υποψηφιότητα Grammy, απέσπασε το βραβείο καλλιτέχνης της χρονιάς για το 2010 και 2011 από την μουσική ένωση Country και στην σύντομη του πορεία έχει καταφέρει οκτώ πρωτιές στα Charts της Αμερικής, του Καναδά και της Αυστραλίας. Τον Adam Levine τραγουδιστής των πασίγνωστων Maroon 5 με τρία βραβεία Grammy, 5 εκατομμύρια πουλημένα εισιτήρια συναυλιών σε παγκόσμιο επίπεδο και οκτώ παγκόσμιες πρωτιές στα Charts και τέλος από την Christina Aguilera με 50 εκατομμύρια πουλημένους δίσκους, πέντε υποψηφιότητες Grammy και βραβείο ως «μία από τις καλύτερες φωνές της γενιάς της» από την επίσημη ένωση Μουσικών της Νέας Υόρκης. Συνοπτικά η εκπομπή ξεκίνησε τελείως διαφορετικά από κάθε άλλο Talentshow. Η κριτική επιτροπή θέλησε να δείξει «πως το κάνουν σωστά» και ερμήνευσε το «Crazy» του Gnarls Barkley. Ένα από τα πιο εμπορικά κομμάτια του 2007. Συγκριτικά με το «Idol» και «X» η εκπομπή εστιάζει καθαρά στην φωνή των συμμετεχόντων και μπορεί να ακούγεται κοινότυπο, αλλά στην ουσία ανταποκρίνεται στην αλήθεια. 
Η κριτική επιτροπή δεν βλέπει, αλλά ακούει τους μελλοντικούς αστέρες της ποπ και επιλέγει με μοναδικό κριτήριο την «ραδιοφωνικότητα» και το ταλέντο μίας φωνής. Κάθεται με γυρισμένη την πλάτη στους υποψήφιους ακούγοντας και μόνο την υποψηφιότητα. Κατά την διάρκεια του Blind Audition μπορεί με το πάτημα του κουμπιού να κάνει ανοιχτή πρόταση συνεργασίας και να δει για πρώτη φορά τον υποψήφιο επί σκηνής. Το πάτημα του «I Want You» σημαίνει και δέσμευση. Από το πρώτο σόου τις εντυπώσεις έκλεψαν ο Jeff Jenkins και ο Javier Colon που δέχτηκαν και τις τέσσερις προτάσεις για συνεργασία, κάτι που δεν συνέβη με όλους τους υποψήφιους.
Όπως αναφέραμε και νωρίτερα το σόου έκανε ιδιαίτερα υψηλά νούμερα τηλεθέασης και ανυπόμονα οι ιθύνοντες περιμένουν να δουν και τις μετρήσεις του δεύτερου σόου.

Αλλαγές στα υψηλά κλιμάκια του «The CW» είχαμε την Πέμπτη. Το μικρό δίκτυο ανακοίνωσε την επίτευξη συνεργασίας για την θέση του διευθύνοντα συμβούλου. Το πρώτο βιολί στο πρόγραμμα του δικτύου από τον Οκτώβρη θα παίζει πλέον ο Mark Pedowitz. Ο Pedowitz θεωρείται ένας από τους πιο έμπειρους ανθρώπους της τηλεόρασης και ήταν υπεύθυνος στα ABC Studios για τις σειρές «Grey’s Anatomy», «Desperate Housewives», «Lost», «Brothers & Sisters», «Ghost Whisperer», «Kyle XY» και «Legend of the Seeker». Οι μετοχές του ανέβηκαν θεαματικά όταν το 2008 κατάφερε να κλείσει deal εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων με την Apple για την διανομή των σειρών μέσω itunes. Σύμφωνα με το Variety το δίκτυο βάζει το χέρι ιδιαίτερα βαθιά στην τσέπη, αφού ο Pedowitz εκτός από τριπλάσιο μισθό σε σύγκριση με τον απερχόμενο διευθυντή Dawn Ostroff, ζήτησε προσωπικό μάγειρα, γυμναστή, σοφέρ και συμβόλαια αποκλειστικής συνεργασίας για τους συνεργάτες του. Εκτός από το πρόγραμμα στο THECW ο Pedowitz θα προσπαθήσει να αναπτύσσει και τις ψηφιακές διανομές των εταιριών παραγωγής Warner Bros. και CBS Studios, κάτι που ο Ostroff δεν κατόρθωσε. Φήμες για ενδεχόμενο λουκέτο του δικτύου … λόγω οικονομικών προβλημάτων διέψευσε κατηγορηματικά ο νέος CEO. «Δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να μετακομίσω, εάν δεν έβλεπα προοπτικές και μέλλον στο συγκριμένο δίκτυο», τόνισε ο Pedowitz. 

Ας δούμε τώρα και τα νούμερα.

Στην κορυφή σταθερά το American Idol με το ζωντανό σόου της Τετάρτης με 22.3 εκατομμύρια τηλεθεατές και μερίδιο στο 20%, στην δεύτερη θέση τα αποτελέσματα της Πέμπτης για τον ίδιο διαγωνισμό με 5.8 μονάδες επί των ανοιχτών δεκτών του 18-49. Το νέο Talentshow The Voice στην τρίτη θέση με λιγότερους τηλεθεατές, αλλά μεγαλύτερη διείσδυση στο εμπορικό κοινό. Συγκεκριμένα το Rating στο 5.1 και το μερίδιο αγοράς στο 18-49 στο 13%. Η σειρά φαινόμενο «Glee» με το χαμηλότερο ποσοστό για τον φετινό κύκλο στην τέταρτη θέση με συνολικά 8,6 εκατομμύρια τηλεθεατές και 9% μερίδιο αγοράς στο 18-49. Το Dancing with the Stars συγκέντρωσε 3.6 μονάδες rating και βρίσκεται στην πέμπτη θέση.
 Αναλυτικά ο πίνακας δίνει:

Θέση
ΕΚΠΟΜΠΗ Μέρα (δίκτυο)
Σύνολο εκατ. ΤΛΘ
Rating 18/49
Share 18/49
1.
American Idol Τετάρτη (FOX)
22,3 εκατ.
7.1
20%
2.
American Idol Πέμπτη (FOX)
20,3 εκατ.
5.8
19%
3.
The Voice Τρίτη (NBC)
11,8 εκατ.
5.1
13%
4.
DWTS Τρίτη (ABC)
18,2 εκατ.
3.6
9%
5.
Glee Τρίτη (FOX)
8,6 εκατ.
3.4
9%

Να σημειώσουμε πως για την αμερικανική διαφημιστική αγορά το ποσοστό που αντιστοιχεί στους ανοιχτούς δέκτες του 18-49 (rating) έχει την μέγιστη εμπορική βαρύτητα.

Δημοσίευση σχολίου

8 Σχόλια

  1. μου αρεσε πολυ το 1ο επεισοδιο με τις blind auditions του voice!θεωρω οτι ειναι πιο ενδιαφερον απ το idol σαν concept,αλλα σε φωνητικο επιπεδο υστερει.κριτικη επιτροπη και studio μαμανε!!
    παντως η αμερικανικη τηλεοραση ζει σε ρυθμους talent shows!εμεις απ την αλλη σε ρυθμους σαπουνοπερας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Αμερικάνικη Τηλεόραση όμως έχει απ΄ ΟΛΑ, δεν έχει μόνο Talent Shows και ριάλιτυ, έχει και άπειρα ΣΗΡΙΑΛ, ενω εδώ τα έχουν εξαφανίσει ! Επίσης, εκεί τα Talent Shows έχουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ταλέντα, γιατί μιλάμε για μια τεράστια δεξαμενή αστεριών, οι οποίοι κάνουν καριέρα και μετά όχι όπως εδώ που έχουν οτι νάναι και μόλις τελειώσει το σώου εξαφανίζονται εντελώς !
    Και τελειώνοντας, παρά την πτώση του, το Glee, εξακολουθεί να είναι το πρώτο ΣΗΡΙΑΛ απο όλα και αυτό σίγουρα είναι σημαντικό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μυστικά της Εδέμ 48,1% (33,8%) (Mega)
    Εκείνες κι εγώ 12,1% (16,3%) (Ant1) [Ε]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νούμερα της Nielsen για Δευτέρα 25-4-2011 ΜΡΔ (15-44)
    Κεντρικά δελτία ειδήσεων (μ.ο.)
    Star 17,1% (26,1%)

    Νούμερα της Nielsen για Τρίτη 26-4-2011 ΜΡΔ (15-44)
    Κεντρικά δελτία ειδήσεων (μ.ο.)
    Star 15,5% (22,5%)

    Νούμερα της Nielsen για Τετάρτη 27-4-2011 ΜΡΔ (15-44)
    Κεντρικά δελτία ειδήσεων (μ.ο.)
    Star 13,8% (22,7%)

    Νούμερα της Nielsen για Πέμπτη 28-4-2011 ΜΡΔ (15-44)
    Κεντρικά δελτία ειδήσεων (μ.ο.)
    Star 12,8% (19,8%)

    Τι σου κάνει ένας γάμος εεε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και ποια ειναι τα καλα σηριαλ που μεινανε στην αμερικανικη τηλεοραση?
    εγω πλεον αν εξαιρεσεις how i met your mother και big bang theory στα 5 μεγαλα τηλεοπτικα δικτυα(abc,cbs,fox,cw,nbc) δεν βρισκω κατι αλλο ενδιαφερον.βεβαια απο cable tv εχεις πολλες επιλογες(dexter, californication, true blood κα).
    τι να δω?csi,ncis,grey's anatomy και τα 15.000 spin-off τους?δυστηχως σειρες σαν το lost,το prison break και το alias δεν νομιζω να ξαναδουμε.
    σαφως και μιλαω για τα δικα μου γουστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1:05 π.μ.
    Νικολακη το στρα εκανε αυτα τα νουμερα την εβδομαδα που μα ςπερασε οχι μονο επειδη επαιζε τον γαμο αλλα και γιατι ο αλφα επαιζε επαναληψη το κατι ψηνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com