Σκληρά λόγια της Rihanna για τον πατέρα της

Χρηστος Γ
0
Φορώντας ένα εφαρμοστό φόρεμα υψηλής ραπτικής του οίκου Chanel, η Rihanna ποζάρει στο εξώφυλλο του Απριλίου της Vogue.
Η κοκκινομάλλα τραγουδίστρια της ποπ ανοίγει την καρδιά της και εξομολογείται την προδοσία που έχει υποστεί από τον πατέρα της.
«Με το που κακοποιήθηκα από τον πρώην σύντροφο μου, ο πατέρας μου χωρίς να με ρωτήσει, πήγε στον Τύπο και τους είπε μια χούφτα ψέματα», είπε η 23χρονη μιλώντας για την περίπτωση της κακοποίησης της, από τον Chris Brown.
«Ποτέ δεν μου μίλησε μετά από αυτό που μου συνέβη, δεν με πήρε ένα τηλέφωνο να μάθει πως είμαι, τι κάνω, αν είμαι ζωντανή, τίποτα! Απλά δεν τηλεφώνησε ποτέ. Πήγε όμως στα Μ.Μ.Ε και εισέπραξε μια επιταγή», είπε στη συνέντευξη φανερά οργισμένη, συμπληρώνοντας «Και τώρα το κάνει ξανά!», αναφερόμενη στις παιδικές φωτογραφίες της που πούλησε στα κουτσομπολίστικα περιοδικά.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !