Τάσος Νούσιας: "Τίποτα δεν επιβιώνει απέναντι απο το Νησί"

0

 Ο εξαιρετικός ηθοποιός Τάσος Νούσιας παραχώρησε μία αποκλειστική συνέντευξη στο website της εφημερίδας Πρώτο Θέμα μιλώντας για το "Νησί", το "Χωρίς Όρια" αλλά και για πράγματα που αφορούν εκείνον και δεν γνωρίζουμε. Διαβάστε μερικά αποσπάσματα από τα όσα είπε:


Θα  μπορούσε να πει κανείς πως φέτος είναι  η χρονιά σου! Κάθε Δευτέρα σε απολαμβάνουμε  στο «Νησί», από 15 Φεβρουαρίου θα σε βλέπουμε στη νέα σειρά του Ant1: «Χωρίς όρια» και εκτός από τα τηλεοπτικά, ετοιμάζεις και την παράσταση: «Τα σκουλήκια».  Νιώθεις καθόλου τυχερός;
Πάντα νιώθεις τυχερός όταν δουλεύεις και μάλιστα στο αντικείμενό σου. Το 80% του χώρου είναι εκτός δουλειάς, ποσοστό που μέρα με τη μέρα αυξάνεται. Οπότε, μόνο τυχερός μπορώ να αισθάνομαι. Συγχρόνως, νιώθω και πολύ περήφανος για τις δουλειές στις οποίες συμμετέχω.
Τα  γυρίσματα στο  «Νησί» τελείωσαν. Να φανταστώ ότι επιτέλους  έχεις το χρόνο  να ξεκουραστείς; Δεν υπάρχει καθόλου χρόνος για ξεκούραση! Βρίσκομαι λίγες εβδομάδες πριν την πρεμιέρα της παράστασης και εκτός από τις πολύωρες πρόβες πρέπει να φροντίσω και για πολλά άλλα πράγματα, μιας κι έχω αναλάβει και την παραγωγή του συγκεκριμένου έργου. Είναι τόσο αγχωτικό και τόσο ευχάριστο ταυτόχρονα!
Το  «Νησί» σου λείπει καθόλου; Θα μου λείψει… Πέρασα σχεδόν ένα χρόνο στην Κρήτη, όπου ήμασταν όλοι μαζί συγκεντρωμένοι. Ηθοποιοί, τεχνικοί, όλοι… Τρώγαμε, πίναμε ρακές, αναπνέαμε τον ίδιο χώρο. Ήταν πολύ διαφορετικά από το να πηγαίνεις σε ένα πλατό, να κάνεις τη δουλειά σου και να γυρνάς σπίτι. Εκεί, χαιρόμασταν και λυπόμασταν μαζί. Εμπειρία απ’ τις λίγες!

Ποια  σκηνή  σε συγκίνησε περισσότερο; Τα δύο πρώτα επεισόδια ήταν πραγματικά συγκλονιστικά! Και όλα τα επεισόδια επιμέρους. Δεν θα ξεχάσω όμως ποτέ το κλάμα του Γιώργη (Στέλιος Μάινας) για το χαμό της γυναίκας του, Ελένης (Κατερίνα Λέχου). Και ο Δημητράκης (Μάνος Τσαγκαράκης)  όταν έφυγε από την Πλάκα για να πάει στο Νησί, ήταν συγκλονιστικός. Βαθιές, αληθινές στιγμές…

Σχετικά με το «Χωρίς όρια», ήξερες ότι θα βγει ενώ θα παίζεται το «Νησί»;
Δεν ήξερα τίποτα. Αυτή η σειρά ξεκινάει να βγει εδώ και τρία χρόνια. Και ξαφνικά βγαίνει.


Τουλάχιστον δεν θα είσαι «απέναντι» από τον εαυτό σου. Το «Νησί» παίζει Δευτέρα και το «Χωρίς όρια» θα προβάλλεται κάθε Τρίτη.
Μα τι επιβιώνει απέναντι από το «Νησί»;  Τίποτα!  Είναι εκτός συναγωνισμού.

Θα  δεχόσουν μια τηλεοπτική δουλειά που μπορεί να μην σου άρεσε  τόσο, αλλά σε ικανοποιούσε χρηματικά; Στο παρελθόν έχω αρνηθεί πάρα πολλές προτάσεις, γι’ αυτό κι αν παρατηρήσεις  τηλεόραση κάνω κάθε κάποια χρόνια. Γενικά είμαι επιλεκτικός, μην κοιτάς τώρα που ξαφνικά μπαίνουν δύο σειρές στο παιχνίδι. Τα είπαμε, η δεύτερη πρόεκυψε.

Σε  καθημερινή σειρά  θα συμμετείχες; Όχι ή καλύτερα πιστεύω πως όχι! Αν καταλήξω να κάνω κάτι τέτοιο, μάλλον θα είναι για οικονομικούς λόγους και είναι το μόνο που δεν θα ήθελα να κάνω ποτέ.

Γιατί αυτή η άρνηση; Πιστεύεις  πως μια καθημερινή σειρά δεν μπορεί να είναι και καλή; Φυσικά μπορεί να είναι καλή, απλά εμένα δεν μου ταιριάζει όλο αυτό. Αυτό που κάνουν οι συνάδελφοι, να μαθαίνουν δηλαδή τεράστια κατεβατά, και να κάνουν τόσα επεισόδια την ημέρα, εγώ το βρίσκω απίστευτα αγχωτικό. Όπως δεν μπορώ να μαγειρέψω και να κουτσομπολέψω στα μεσημεριανά, έτσι δεν μπορώ να υποβάλλω τον εαυτό μου σε κάτι τέτοιο.

Υπάρχουν  πράγματα στην επαγγελματική  σου πορεία για  τα οποία έχεις  μετανιώσει; Πάντα μετανιώνεις. Αν προσπαθήσω να θυμηθώ σίγουρα θα υπάρχουν πράγματα, απλά δεν έχω κάποιο πρόσφατο παράδειγμα να σου πω. Ξέρεις, εμένα μου συμβαίνει το εξής, το οποίο το έχω από παιδί: Όταν κάτι με στεναχωρεί και με στρεσάρει πολύ, έχω τον τρόπο και καταφέρνω να ξεφεύγω από αυτό ή να το θάβω τελείως. Έτσι, ούτε που το θυμάμαι.

Γενικά  διατηρείς ένα  χαμηλό προφίλ. Πώς  καταφέρνεις και  κρατάς τόσο καλά «κρυμμένη» την προσωπική σου ζωή; Απλά δεν την εκθέτω με έναν τρόπο ευτελή. Δεν μου αρέσουν τα gala, δεν μου αρέσει να φωτογραφίζομαι με τη γυναίκα μου και το παιδί μου… Με λίγα λόγια, δεν μου αρέσει να δημιουργώ σκάνδαλο. Βασικά δε θέλω να στήνω ιστορίες, γιατί φαντάζομαι ότι όλα αυτά που βλέπουμε στα περιοδικά από πίσω έχουν μεγάλο στήσιμο. Κατά τ’ άλλα, η ζωή μου δεν είναι «κρυμμένη». Με ξέρουν οι γείτονές  μου, οι δικοί μου άνθρωποι, οι φίλοι μου! Δηλαδή απλά, φυσιολογικά πράγματα!

Πώς είναι να είσαι  μπαμπάς ενός μικρού κοριτσιού; Υπέροχα! Τρελαίνομαι για τη μικρή! Πάντα ήθελα κοριτσάκι… Βλέπεις εσείς οι γυναίκες είστε πιο ανθεκτικές από εμάς! Εμείς παθαίνουμε καρδιές, εμφράγματα… είμαστε γενικά πιο ευαίσθητοι. Αν και οι γυναίκες εκτονώνεστε πάνω στους άντρες, βγάζοντας την υστερία σας κι αυτοί μετά τρέχουν και δε φτάνουν. (γέλια)

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !