Σταματέρη:Ολοι ξέρουμε παρουσιάστριες που μπήκαν στην tv επειδή κοιμήθηκαν με κάποιους!

Χρηστος Γ
8
Η αγαπημένη παρουσιάστρια μίλησε στο περιοδικο People. Αποκάλυψε το χαμό ενός πολύ αγαπημένου της προσώπου.
Μόλις μπήκε το 2011. Τι θα κάνεις ως γυναίκα με το χρόνο που περνάει;
Δεν έχω κανένα πρόβλημα! Όταν πέρασα τα 30 έζησα ένα μικρό σοκ και όταν ήρθαν τα 40 είπα «Παναγία μου!». Και τώρα, στα 50 μου, είμαι πιο χαλαρή και νιώθω πιο όμορφη, πιο γυναίκα και πιο κατασταλαγμένη. Στα 40 έβλεπα μια ρυτιδούλα στο λαιμό και πάθαινα μια φρίκη, στα 50 δεν παθαίνω τίποτα. Έχω κάνει τον κύκλο μου, την κόρη μου και περνάω καλά. Δεν με ενδιαφέρει να βγω και να φαίνομαι 20. Κάθε ηλικία έχει τη δική της γοητεία. Μα, δεν είναι γελοίο μια γυναίκα στα 45 να το παίζει μπέμπα; Υπάρχουν γυναίκες που έχουν κάνει τα πάντα και γελάς γιατί σου λένε ότι έχουν καλό DNA! Βλέπεις 60άρες γεμάτες πλαστικές που δηλώνουν ότι είναι 40! Καλύτερα να μη λες τίποτα.

Έχεις ζήσει κάποιο παραμύθι με κακό τέλος ή με δράκο;
(βουρκώνει και χαμηλώνει τη φωνή της) Ναι, ένα πολύ σκληρό παραμύθι, που το τέλος του γράφτηκε με το θάνατο ενός ανθρώπου που έφυγε από τη ζωή πρόπερσι, την παραμονή των Χριστουγέννων, σε τροχαίο – ενός ανθρώπου, με τον οποίο είχα σχέση. Ήταν πολύ μεγάλο σοκ για μένα. Ήταν ένα παραμύθι με πολύ κακό και άδικο τέλος. Γι’ αυτόν έχω κάνει το τατουάζ στο δάχτυλό μου, την καρδούλα που αιμορραγεί. Ήταν πολύ έντονο όλο αυτό που έζησα, ήμουν πολύ φορτισμένη. Θα μπορούσα να το κάνω αλλού, αλλά το έκανα στο δάχτυλό μου γιατί ήθελα να το βλέπω συνεχώς.

Δεν έχουν λείψει εκείνοι που λένε ότι η πορεία σου μπροστά από τις κάμερες οφείλεται στον πρώην σύζυγό σου, Σταμάτη Μαλέλη.





Μπήκα στο Mega όταν ξεκίνησε, άρα μετράω πολλά χρόνια στη δουλειά. Ήμουν στο δελτίο, συνεργάστηκα με τον Χατζηνικολάου στο Ενώπιος Ενωπίω, έκανα την τελευταία συνέντευξη της Αλίκης μέσα στο αεροπλάνο για το Μόναχο, την τελευταία συνέντευξη του Χορν. Δεν είχα καμία απαίτηση να με γνωρίζουν πριν παρουσιάσω εκπομπή, γιατί ο κόσμος ξέρει τους παρουσιαστές. Είναι σίγουρο ότι κάποιοι θα πουν για το Star και τον Μαλέλη, αλλά εγώ είχα την τύχη να τον έχω σύζυγο και όχι εραστή. Εγώ, τουλάχιστον, υπήρξα σύζυγος! Και μη μου πεις ότι δεν ξέρουμε όλοι παρουσιάστριες που έχουν κοιμηθεί με κάποιους και πώς έχουν μπει στην τηλεόραση. Δεν με αφορά τι λένε για μένα. Άλλωστε, εγώ δεν νιώθω παρουσιάστρια, δημοσιογράφος είμαι.

Δημοσίευση σχολίου

8Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. τωρα μωρη σταματερη ξυνεσαι να στην πουνε αλλα τεσπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάλι καλά που η Μαρία μπήκε με το σπαθί της και συνεχίζει να επιβιώνει με το 3% που κάνει εκπομπή της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΦΙΛΕ-Η /ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και πες οτι κοιμηθηκαν και πηραν εκπομπη αν δεν τους θελει ο κοσμος πανε απο κει που ηρθαν.Η σταματερη κανει 4% και ειναι ακομη στην τβ γιατι γιατι γιατι????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. στην ελλαδα ειναι η μονη δεν εχουμε αλλη παρουσιαστρια??.Αντε στο διαολο αρρωστε.Η ΕΛΕΝΗ ΕΧΕΙ ΑΣΤΕΡΙ ΡΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑ.Εκτος και αν ησασταν μαζι?? ε τοτε αλλαζει το πραγμα, παω πασο φιλε,κατι θα ξερεις αν ησουν μαζι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ο βασιλης νομικος ηταν τοτε στον πρωινο καφε και ξερει τι ειχε γινει το ειπε αλλωστε πολλες φορες
    "η μενεγακη εφαγε κλωτσια για να βγει στον αερα και κλωτσια θα φαει τωρα για να φυγει"Οταν πηγε να κανει τον καφε πηγε για κανενα μηνα μεχρι να βρουν καποια αλλη ελα ομως που εκανε νουμερα και ετσι την κρατησαν.Με ολο τον κοσμο να κοιμηθεις αν δεν σε θελει το γυαλι δεν κανεις καριερα.Ετσι βολευει πολλους να πιστευουν οτι κανουν καριερα καποιες, πες οτι την θεση την παιρνεις μπορεις ομως να την κρατησεις.Αν δεν εχεις απηχηση στον κοσμο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η σταματερη πρεπει να ναι κοπλεξικη.Για να δικαιολογησει την πορεια της ριχνει λασπη εκατερωθεν για να θολωσει τα νερα.Λες και δεν ξερουμε τι την κραταει στην τηλεοραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !