Γιάννης Τσιμιτσέλης: «Αν δεν με στήριζε η μητέρα μου θα ήταν πολύ δύσκολη η κατάσταση»

0

Η σχέση του Γιάννη Τσιμιτσέλη με τη Βάσω Λασκαράκη έκλεισε δύο χρόνια και ο 29χρόνος ηθοποιός σε μια απολαυστική συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό μιλάει για όλα. Τι λέει ο ίδιος για τον τίτλο του ζεν πρεμιέ; «Εγώ συνήθως αυτοσαρκάζομαι και νομίζω ότι αυτό μου κάνει καλό, γιατί είναι σαν ψυχοθεραπεία. Αν ο χαρακτηρισμός του ζεν πρεμιέ μα κάνει να δουλεύω, δεν με ενοχλεί καθόλου». Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στον καλλιτεχνικό χώρο από ένα υπόγειο στα Πατήσια. «Σίγουρα τα πράγματα στην αρχή ήταν πολύ δύσκολα. Κυρίως τα δύο πρώτα χρόνια που ήμουν στην Αθήνα, αν δεν με στήριζε η μητέρα μου, θα ήταν πολύ δύσκολη η κατάσταση». Το love story του Γιάννη Τσιμιτσέλη και της Βάσως Λασκαράκη είναι από εκείνα που δεν ακολουθεί το σενάριο στη ζωή αλλά η ζωή το σενάριο. «Ένα μικρό μέρος του ρόλου μου στην «Πολυκατοικία», το έχω μεταφέρει και στην προσωπική μου ζωή. Άμα ‘κάτσει’ το πράγμα με τη Βάσω θα προχωρήσει, είμαστε ζευγάρι όπως όλα τα ζευγάρια του κόσμου».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !