Ticker

10/recent/ticker-posts

Media - κοι μύθοι ........


Σε προηγούμενη ανάρτηση σχολιάσαμε τις αποδόσεις των καναλιών,για τον πρώτο μήνα της τρέχουσας και σκληρής σεζόν.Πολλοί από εσάς ζητούν επανειλημμένα μ.ο της prime time,ή τα 'νεανικά κοινά' που.... ενδιαφέρουν τους διαφημιστές!Φρασεολογία της μόδας που καθιερώθηκε στο 'καφενείο' των μεσημεριανάδικων,χάρη στο μετρ του είδους Σταμάτη Μαλέλη.Φυσικά,αυτού του είδους η 'όψη' έγινε σημαία του Star την περίοδο που το κανάλι είχε εντυπωσιακή άνοδο στο 15-44.Φέτος,η πλειοψηφία των προγραμμάτων παλεύει να 'διακρίνει' την 3η θέση,με τα κανάλια Mega,Ant1 και Αlpha να είναι πολύ μπροστά.
Κατ'αρχήν,σε παγκόσμιο επίπεδο,το ηλικιακό εύρος που βάζει λεφτά στα ταμεία των καναλιών είναι το 18-49 ετών.Επιπλέον,σύμφωνα με επίσημα στοιχεία το 70% των προγραμμάτων που κάνουν το μεγαλύτερο ΄τζίρο' στην prime time,είναι εκείνα που πρωτεύουν στις ηλικίες 8-15.Oι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας,ένδυσης,και gadget καταλαμβάνουν τα 2/3 της διαφημιστικής 'πίτας' και ο πρώτος πελάτης που νταντεύουν είναι οι έφηβοι.
Και αν μετά τις 20.00 έχει μεγάλη αξία η πρωτιά σε.....μη γηρασμένα κοινά,κάθε αναφορά τέτοιου είδους στις άλλες ζώνες είναι τουλάχιστον αστεία.Κάθε ζώνη έχει τη δική της στόχευση.Στις 10 το πρωί 'πήζουμε' σε 'οικολογικά' απορρυπαντικά,τους 'κύβους' μαγειρικής και τις ηλεκτρικές συσκευές. Στο champions league από την άλλη,δε σταματάμε να 'ρευόμαστε' μπύρα και να μετράμε ίντσες...........
τηλεοράσεων!Από άλλο 'σακούλι' μπαίνει το χρήμα στις γυναίκες 25-44 κι από άλλο στους άνδρες 18-35.Ας πανηγυρίζει ο Μαλέλης για την 'νεανική πρωτιά' της Ελεονώρας.Oταν το κανάλι συγχωνευτεί οσονούπω........δε θα έχει κάτι άλλο για να πουλήσει την 'πραμάτεια',την Τατιάνα θα πουλήσει που είναι 17 μονάδες πίσω από μια τούρκικη,φθηνή σαπουνόπερα?

Για την prime time λοιπόν,σκληρή μάχη γίνεται ανάμεσα σε Αlpha και Ant1 για τη 2η θέση με τα ποσοστά τους να κυμαίνονται περί του 16%.Οριακά μπροστά είναι το κανάλι της Κάντζας,που όμως υπολείπεται εβδομαδιαία από 2-3 μονάδες στο 15-44,από αυτό του Αμαρουσίου.(17 έναντι 19).Φυσικά,τα προγράμματα μεταβάλλονται συνέχεια λόγω του προγραμματισμού ή των έκτακτων μεταδόσεων.Το Mega σαρώνει με αποδόσεις από 29-32%.(Ρεκόρ δεκαετίας).Ωστόσο,Αντ1 και Αlpha έχουν διαμορφώσει την prime time με τέτοιο τρόπο,ώστε τα projects να έχουν 'χρόνο ημιζωής' μικρό,δηλαδή ως το Γενάρη,ελαχιστοποιώντας τις οικονομικές ζημιές.Αντίθετα,όπως προαναφέραμε, πιθανή μεγάλη πτώση του Μega σε αυτές τις ζώνες θα είναι ιδιαίτερα επιζήμια.

ΥΓ.Προφανώς,από τα blogs ενημερώνεται η Μενεγάκη ότι είναι 3η,ή ότι το 'Πάνω στην Ωρα' κάνει 5%,γιατί οι Γερμανοί διαρρέουν πως κάθε πρωί ζητούν μόνο τα νεανικά κοινά!Μάλλον τα λοιπά 'χαρτάκια' της Agb γυρνάνε πίσω..........

Δημοσίευση σχολίου

9 Σχόλια

  1. O Αλφα για το 15-44 δεν το λεει τωρα. Εγω θυμαμαι να το λενε στο Κους-Κους πριν δυο χρονια οτι τους στελνουν μονο τα νεανικα. Τοτε δηλαδη που ηταν ο Αυτιας -που εξαιτιας των νεανικων εφυγε- και η Μενεγακη ηταν μπροστα και στο συνολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. se ligo erxontai analitikoi mesoi oroi gia tin proini zoni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπα ετσι λετε???
    Τοτε λοιπον τον αυτια γιατι τον ξαποστειλαν??
    Οι γερμανοι βλεπουν μονο το 15-44
    Θυμαμαι περσι στο δελτιο τυπου
    που εστειλαν το συνολο της χατζηβασιλειου δεν το ανεφεραν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. milame simera to tvneaonextreme einai fantastiko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλε darwin κανεις ενα μικρο λαθος. Αν ησουν στην ημεριδα για τα media που εγινε την προηγουμενη εβδομαδα στο Intercontinental θα ακουσες οτι ναι μεν το 18-49 ειναι ενα περιζητητο κοινο ομως τα καναλια βγαζουν πολλα χρηματα απο το κοινο των 50+.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ta noumera tiletheashs ta ekane shmaia h skorda me thn koutselinh......mh lete oti na nai....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα, πράγματι οι RTLιανοί κοιτάνε μόνο το εμπορικό κοινό. Τουλάχιστον σε όσες χώρες επεκτάθηκαν μόνο αυτό κοιτάνε. Στην Γερμανία μπορεί να 'ναι το 14-49, στην Ολλανδία το 20-49, στην Κροατία το 18-49. Καλώς ή κακώς αυτό τους ενδιαφέρει. Μην ξεχνάτε πως το 15-44 ήταν και η βασική αιτία που συνέχισαν το Πάνω στην ώρα πέρσι (είχε διπλασιάσει στο μέσο όρο χρονιάς τα πια προπέρσινα ποσοστά του Αυτιά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. στην αμερικη φιλε μετρουν μονο τα 18-49 εκτος του καναλιου CW που εχει target group W18-35. Π.χ. Shows οπως Grey's Anatomy kai Desperate Housewifes φερνουν παραπανω τζιρο απο CSI λογω αυτου(το CSI ως πριν 2 χρονια ηταν το τοπ σε γενικα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η δημοσίευση δεν θέλει να καταδείξει ότι το 15-44 είναι ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ για αλίευση χρημάτων,τουναντίων.Φίλε '9.35'συμφωνώ μαζί σου,γιαυτό και τόνισα ότι πλεόν-με έρευνες διαφημιστών-τα κοινά 'μετατοπίζονται'.Υπάρχουν από τη μία πλευρά ζώνες,όπου ζητούμενο είναι συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες(ακόμα και στο φύλο) και από την άλλη,ειδικά στην Ελλάδα το κοινό είναι γηρασμένο και άνισα κατανεμημένο.Επίσης η τεράστια ανεργία στους νέους,έχει ενδυναμώσει την αγοραστική effective power όπως λέγεται,στα 2 άκρα.Στους άνω των 50 και στους κάτω των 18.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com