Ο Στέλιος Μάϊνας αποκαλύπτεται....

1

Μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό «Votre Beaute» παραχώρησε ο επιτυχημένος ηθοποιός. Ο Στέλιος Μάϊνας, ο οποίος πρωταγωνιστεί στην επιτυχημένη σειρά του Mega «Το Νησί» και βρίσκεται στον χώρο της υποκριτικής εδώ και 26 χρόνια, έχει κάνει τεράστιες επιτυχίες και σίγουρα οι εμπειρίες που έχει αποκομίσει έχουν ενδιαφέρον.
Δεν έχουν γίνει πολλές λεπτομέρειες για τη ζωή του γνωστές και ο ίδιος αναφέρει πως πάντοτε είχε διαχωρισμένη την προσωπική ζωή από την επαγγελματική.
«Πάντα ήταν διαχωρισμένη. Προστατεύω την ζωή μου, δεν μ’ αρέσει να την προβάλλω, όπως δεν μ’ αρέσει να αυτοπροβάλλομαι. Μπορώ ευχαρίστως να σου μιλήσω για εμένα μέσα από έναν ρόλο, αλλά τα υπόλοιπα δεν βρίσκω πως έχουν νόημα. Από πιτσιρίκια μας μάθαιναν πως ο ηθοποιός είναι ένα άγραφο χαρτί το οποίο αποτυπώνει τις εντυπώσεις και τα ερεθίσματα από το περιβάλλον του. Γι’ αυτό κι εμείς, έχουμε τεράστια ανάγκη, για να ερμηνεύσουμε έναν ρόλο, να πάρουμε ερεθίσματα από τον σκηνοθέτη, από τους συμπαίκτες μας, από το κείμενο. Υπάρχουν ηθοποιοί που είναι personae και ηθοποιοί που είναι ουδέτεροι, ερμηνευτές. Εγώ είμαι ουδέτερος, δεν είμαι ο ηθοποιός με τον ισχυρό χαρακτήρα που θα τον επιβάλλει στους ρόλους. Ξεκινάω από το μηδέν. Είναι τρόπος δουλειάς κι εγώ αυτόν έχω διαλέξει».
Ο ταλαντούχος ηθοποιός δεν παρέλειψε να μιλήσει και για το 21χρονο γιο του, που κατά κάποιο τρόπο ακολουθεί τα βήματα του πατέρα του....

«Ο γιος μου είναι 21 χρόνων, σκηνοθέτης, παίχτηκε η πρώτη του ταινία μικρού μήκους στο Φεστιβάλ της Δράμας και δεν του δίνω καμία συμβουλή. Δεν πρέπει να δίνεις συμβουλή στους νέους, γιατί έχουν την ανάγκη να λειτουργήσουν με τη δική τους προσωπικότητα. Όποια συμβουλή κι αν δώσεις, μπορεί να λειτουργήσει υποδόρια, αλλά επιφανειακά θα σου πει «άσε με να μάθω μόνος μου». Αυτό ου παίρνει ο γιος μου είναι η στάση ζωής των γονιών του. Κάθε παιδί θέλει να δημιουργεί και έτσι πρέπει το δικό του σύμπαν. Τον αφήνων λοιπόν και δεν επεμβαίνω».

Όσο για «Το Νησί», που μονοπωλεί το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού, τι έχει να πει;

«Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για εμένα. Τώρα που τελειώνει η δουλειά μας συνειδητοποίησα ότι ήταν ένας άθλος. Δουλειά καθόλου συνηθισμένη που έγινε εξολοκλήρου στην Κρήτη, με μία δύσκολη παραγωγή με φιλόδοξες προοπτικές. Το casting εξαιρετικό, οι συνεργάτες σπουδαίοι. Είναι μεγάλη μαγκιά από το Mega, σε μία δύσκολη εποχή, που η γενική τάση είναι να πουλάνε όλοι “ζαχαρωτά”».

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. Αχ βρε Μάινα μεγάλε... καλά που υπάρχουν ακόμα ηθοποιοί (άνθρωποι) σαν εσένα. Έτσι είναι. Όταν την τηλεόραση την αντιμετωπίζεις ως μέσο προβολής της δουλειάς σου, καταφέρνεις να διαχωρίσεις και την προσωπική σου απο την επαγγελματική σου ζωή. Όταν την έχεις ως μέσο προβολής του υπερτροφικού σου "εγώ", τη βάζεις απο μόνος σου να σε κυνηγάει και να σκαλίζει τα πάντα που σε αφορούν. Και μετά, διαμαρτύρεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !