Παναγιώτης Πετράκης:είμαι πολύ κυκλοθυμικός

0
Παν. Πετράκης:  Περιμένω το μεγάλο έρωτα   Παναγιώτης Πετράκης στο "People" : "Δεν ειμαι ο ευκολότερος χαρακτήρας του κόσμου. Πρέπει να είναι ανεκτικός ο άλλος και νάχει υπομονή. Και, μάλιστα, να τα'χει σε τεράστια αποθέματα! Είμαι πολύ κυκλοθυμικός και μπορεί να ξεσπάσω με το παραμικρό. Είναι πολύ περιορισμένος ο χρόνος που έχω και νομίζω ότι αυτό τον καιρό δεν μπορώ να κάνω σχέση" .
Παναγιώτης Πετράκης : "Οταν είμαι πολύ ερωτευμένος, μένω εκεί. Δεν έχω μάτια για τίποτα. 'Υστερα απο λίγο καιρό, περνάει αυτή η περίοδος του πρώτου πάθους και τότε αρχίζουν τα δύσκολα".
 "Ζηλεύω αρκετά και με έχουν ζηλέψει αρκετά. Θυμάμαι που μια φορά, πάνω στη ζήλια μου, είχα ψάξει κάτι ντουλάπια για να βρώ ούτε κι εγω ξέρω τί. Αφού δεν βρήκα τίποτα, τελικά τότε και μόνο τότε ηρέμησα. Υπήρχαν ενδείξεις, μα όχι αποδείξεις" (γέλια)

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !